The Adgency deseneaza Fashionup.ro, primul mall online din Romania

The Adgency, agentie de creatie si design interactiv, consultanta de brand si comunicare integrala, este „arhitectul” ales pentru elaborarea designului pentru primul mall online din Romania: www.fashionUp.ro. Proiectul a fost unul interesant si deopotriva incitant, intrucat rezultatul care este vazut astazi pe web reprezinta rezultatul unei sume de experiente profesionale multiple, manifestate la cel mai inalt nivel (publishing, fashion, dezvoltare si design web, strategie, seo, etc).

Echipa The Adgency a avut ca principala provocare designul acestui site imbinand arhitectura specifica site-urilor de shopping cu o comunicare vizuala care sa exceleze prin ergonomie si continut, sustinand pozitionarea produsului ca etalon de seriozitate si promptitudine a serviciilor on si offline oferite cumparatorilor.

Astfel, proiectul s-a remarcat prin metoda de proiectare folosita, „din adancime catre suprafata”. Contrar procedurilor uzuale, prima pagina conceputa a fost cea de produs (si nu home page-ul), intrucat in jurul acesteia graviteaza decizia de cumparare a vizitatorului. S-a urmarit elaborarea unui mecanism de alegere si comanda foarte facil vizitatorului, care sa faca pagina de produs eficienta. Rezultatul este unul extrem de interesant, permitand realizarea deciziei de cumparare (selectia de marime, de culoare, de cantitate precum si actiunea de comanda propriu-zisa) intr-o singura linie vizuala. Procesul a continuat cu desenarea paginilor de categorie, a listarilor de produse si a rezultatelor cautarii. O atentie speciala a necesitat si sectiunea dedicata utilizatorului, cu wishlist-ul si shopping cart-ul (fiecare cu setul propriu de functionalitati). Din punct de vedere al tehnologiilor folosite, s-a tinut cont de compatibilitatea cross-browser a codului html, dar si de construirea optima a codului pentru indexarea Google.

„Promisiunea noastra, ca agentie, este sa oferim solutii inovative preponderent online, iar unicitatea acestui proiect pe piata din Romania evident ca ne-a provocat creativ. Site-urile de shopping au un anumit specific – mecanismul in acest caz trebuie sa fie unul simplu, familiar. Exista desigur nenumarate „retete” pentru desenarea site-urilor de comert electronic, insa de aceasta data ne-am propus sa abordam procesul de creatie putin... altfel. Miza in cazul conceperii unui astfel de proiect a fost insasi declansarea deciziei de cumparare. Din datele furnizate de client dupa lansare, putem afirma ca ne-am atins obiectivele!”, a declarat Richard Nita, director de creatie The Adgency.

„Peste 3.000 de vizitatori au accesat mall-ul online FashionUp.ro inca din prima zi de la lansare, iar cei care au facut si cumparaturi au primit un voucher in valoare de 50 lei. Pana in acest moment, peste 450 dintre cele 500 de vouchere cadou introductive au fost deja utilizate de clientii FashionUp.ro”, declara Alin Stanciu, managing director Online Fashion Group.

-//-

The Adgency (www.theadgency.ro) este o agenţie românească de creaţie, design interactiv, consultanţă de brand şi comunicare integrală, fondată în 2004. Din portofoliul agenţiei fac parte Universal Music Group, Europa FM, Radio 21, UPetrom, ARBOmedia, HTTPool, Initiative Media, Image PR, eResearch, Grey/MediaComm, Starcom, Victoria Holding, APN/UKA European Retail Trust, British Council, International Leasing, Svasta Management Consulting, AMCOR, Pegas si multi altii. The Adgency este o companie certificată ISO 9001.

Ne puteţi urmări şi prin RSS feed

Ne găsiţi cu Google Maps

Comunicăm prin e-mail: office@theadgency.ro

Ciripim uneori şi pe Twitter

Răspundem la telefon +4 074 0216889